torsdag 1. oktober 2009

Going to Virginia

Nå er jeg i Virginia :)

Kan jo begynne på starten. Dagen begynte med å pakke ferdig kofferetne og deretter en tur på newseum. Det er et museum som fokuserer på the first ammendment og presse friheten.
Fik guida tur å det var faktisk ganske interesant. Vi så både film i 4D, dritkult, lagde tvreportasje og så deler av berlin muren (ekte, merklig eller hva?).

Etter museet gikk jeg, Fredrikke, Silje og Petter på starbuks. Fikk endelig double chocolate chip. Den drakk jeg hele tiden sist jeg var i USA og de har ikke hatt den på noen annen starbuks her.

Bussturen til Virginia var nervepirrende. Var nervøs som fy. Skulle møte familien Hanson for første gang. Hadde en merklig følelse da vi kom inn på plassen der å så alle hostene. Tyler (en kammerat av Curtis) er verten til Karoline G og siden Curtis har mista lappen (fartsbot, ta det med ro) satt vi på med han. Sinnsykt deilig å ha ho der. Vi dro alle å spiste meksikansk mat. Smakte rart, men nok om det.

Da Tyler kjørte oss hjem fikk jeg litt av et sjokk. Jeg har aldri sett noe sånt før. Han bor serriøst i en villa. Er dritstort. Sinnsykt fint inni. Jeg har det, prinsesse rommet med gamle møbler og eget bad. Shiit!

Har fått prata litt med han nå og han er grei. Jeg misser opp engelsken innimellom, men det får gå. Morra er også veldig grei og veldig innstilt på at jeg skal ha alt jeg trenger. Hunder er kjempe søt. Liten og harmløs, så det går bra. Fant ut at jeg egentlig skulle bodd hos Tyler, men hadde to hunder så det funka ikke, men det er jo lenge siden.

Skal mest sannsyling på onsert med Blink 182, fall out boy og all american rejects på fredag, åå, blir bra. Men er ikke sikkert at vi rekekr det, siden Curtis har fotballkamp da. Håper det går. Og på lørdag er det stor fest her, så det blir gøy. (tilleggsopplysning til pappa: morra er hjemme, hah ;P).

Men nå må jeg sove, godnatt :)


Ps: kjøpte en jakke her om dagen også så jeg igår kveld at alarmen fortsatt sitter på. Det blir komplisert. Må gå til en butikk å få de til å ta den av for meg. Har kvitteringa, men likevel. Fins så mange forskjellige alarmen så kan bli vanskelig. Utrolig flaut og ekkelt.

4 kommentarer:

Mamma sa...

SÅ UTROLIG KULT, KARINA!!!!! Tenk at du skulle få det som en prinsesse :-) Hærlig også at Curtis er greri, mamma'n er grei og at hunden deres ikke er "farlig"! Dette var ikke noe å være nervøs for :-) Kos deg videre med sepnnende dager med Curtis og gjengen! Klem til deg!

Anette T sa...

bra du koser deg, snuppelura! Når du skriver sånt gjør du så jeg vil dit også -.-

Anonym sa...

fyttikatta, gjett om jeg misunner deg nå aa. æsj, har sikkert sagt det titusen ganger før, men føler aldri det er nok. Du som var ille nervøs før avreisen, men dette høres nesten helt perfekt ut. hehe. Koskoskos deg ;D

-KT

Karina sa...

Å, dere er herlige ;D

Håper alle har det bra hjemme, blir dårlig med gaver, off, jeg er slem :/