fredag 9. oktober 2009

Trist :(

Off, er så trist at vi drar imorra, vil virkelig ikke dra fra den gjengen her. Sa nettopp hade til Tyler, kommer aldri til å se han igjen, off. Blir værre med Curtis imorra, vil virkelig ikke dra enda. Ååå, kunne hvertfall hatt helga. Off!

Idag har vi vært på skolen. begynte med en psykologitime. De prata om graviditen og fosteret, ikke akkurat det jeg så for meg som psykologi. Deretter hadde vi en liten pause.De har to spisefri her, spiser frokost i titida og lunsj rundt halv ett. Etter pausa skulle vi følge hosten vår de neste to timene. Da var det uforståelig matte og deretter goverment. Goverment er greit, har vært med der før og. Der prater man litt om lover, forskjellige saker osv. lærer spør også meg litt og det er bra. Da blir det ikke så kjedelig. I storefri tok alle seniorene som er hoster bilde med sine nordmenn. Det gikk veldig fort, er bare fire seniorer.

Etter pausa øvde vi gjennom framføringa litt og deretter holdt den i to omganger. Først for de minste og deretter for de som var litt større (fortsatt små). Det gikk veldig bra og lærerene sa etterpå at vi hadde vært de beste, så det er jo kult ;D

Da vi var ferdig med begge opptredene sang vi gjennom sangen til kveldens farvell middag. Måtte tas noen få ganger, ikke alt som satt. Tilslutt satt den greit og da kunne vi dra hjem.

De fleste dro hjem, men siden Curtis hadde kamp halv fem måtte jeg være på skolen. Fram til litt før fire (da ble siste person henta) satt jeg sammen med de andre norske folka og deretter stakk jeg mot fotballbanen. Måtte Fredrik på veien så hang litt med han før kampen starta. Hosten hans hadde tennis kamp. Da jeg gikk fra han begynte to små jenter som hadde sett forestillingen å snakke til meg. Prata litt med dem om Norge og sånn, det var gøy :)

Kampen gikk som vanlig. De tapte, men spilte faktisk veldig bra. Stillinga ble 5-1. Den eneste kampen han har hatt mens jeg har vært her som jeg ikke har sett har de vunnet. De tre andre tapt. Tilfelig?

Da kampen var over var det tid for farvell middag. Spiste pizza, nam ^^ Deretter holdt Simen og Fredrik en tale, vi sang sangen og takka familien for at vi fikk bo der. Da det var gjort var det slide show. Bildene som var brukt var fra min facebook og jeg var på så og si alle samma, det var flaut. Jeg begynte bare å le, i likhet med mange andre.

Etter middagen tok vi en rask tur innom volleyballkampen på skolen og så til Jenna. Jenna er hosten til Karoline S og mange av oss var der noen timer. Satt ute med bål og prata og sånn. jeg kom hjem nå nettopp, altså i elleve tida og dro på skolen ti over halv åtte. Det er lenge uten å være hjemme.

Har mye å gjøre nå. Må pakke, vaske håret og finne fram alt jeg trenger til imorra. Off, kommer til å savne folka her, åå.

Ingen kommentarer: