onsdag 7. oktober 2009

Shopping og fotball

Mrs. Hanson lagde noen skikkelig gode lappe/pannekake greier til frokost idag. Var en rund deig som ho stekte i en spesiell panne med banan og syltetøy inni. Utrolig godt :)

Vi møtte som vanlig på skolen og tok gul skolebuss til Virginia beach. Der så vi "the Norwegian lady" og vassa i havet. Hav så langt man kan se.
Deretter dro vi på Lynnhaven mall. Prøvde å bytte jakka, men funka ikke, må være samme butikk, typisk. Spurte flere steder, men går ikke. Tror at det er en del som ikke tror på meg å. Spurte bl.a. på Victoria's secret og da jeg kom tilbake litt senere sa dama "oh, you're back" skikkelig nedsettende. Frekke dame. Kjøpte noen få ting, halvparten til Anette. Må bare opplyse om at det blir dårlig med gaver, har funnet nada, men siden Anne maser så fælt måtte jeg bare finne noe til ho ;P

Jeg, Karin og gutta spiste lunsj på tacobell, var kjempe godt. Spiste tre tacos, mm...

Etter skolen øvde vi litt på fremføringa vi skal ha på torsdag. Gikk ikke så veldig bra, men kommer seg. Deretter tok vi en rask tur innom å så på cheerleading. De var flinke, men ikke akkurat bring it on. De så også veldig små ut, men kult anyways. Noen minutter senere fikk jeg med meg noen nordmenn og så på fotballkamp. Curtis hadde hjemmekamp idag. De tapte 10-0, men spilte mot det beste laget i område da. Etter kampen dro vi ut å spiste. Jeg spiste noe biff greier og de andre sushi. Jeg smakte litt på det, var ganske godt egentlig. Deretter ville Curtis klippe seg så vi dro innom fetteren hans. Kona er fisør så ho klippa han hjemme hos dem. De hadde en kjempe søt gutt på 4 år. Prata litt om Norge og diverse, hyggelig :)

Da er det vel tid for senga, sleep tight!!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Tenk på deg selv, Karina! Ikke stress med å kjøpe gaver, for det første har du begrenset med tid og så voldsomt mye penger har du vel heller ikke igjen :-) Ergelig med den jakka di! Får bruke tang og baufil for å få av alarmen når du er hjemme igjen... Spør mamma Hanson om oppskrifta på frokosten din da vel....så kan du lage det til oss når du kommer hjem :-) I dag regner det ikke her, og det er 7gC nå kl. 08.00. Nyt dagen! KLEM!!

Karina sa...

Hei, det er blekk inne i alarmen på jakka så det funker dårlig. Mulig de skal få fiksa det for meg og sendt den ;P

Frokosten ble lagd i en spesiell panne med hull i av en miks ;P

Ha en fin dag, klem :)