søndag 11. oktober 2009

Back in Norway

Da er jeg tilbake i Norge. Skulle gjerne vært i USA litt til, savner alt og alle. Såklart koselig å se alle igjen her og da, don't get me wrong.

Fredag morgen begynte med deilig frokost. Mrs. Hanson lagde de pannekake bollene med banan og syltetøy inni igjen, så koselig :) Etter frokost pakka jeg ferdig, hadde ikke gjort stort ;P Deretter fikk jeg gå gjennom alle filmene dems og ta de jeg ville ha. Koseliig ^^ Mr. and Mrs. Hanson kjørte meg til skolen rundt ti. De skulle rett til strand huset dems på Nags Head, North Carolina. Hadde jeg vært her en uke til, sånn det pleide å være, skulle jeg vært med. Det hadde vært bra!

På skolen var det trist. Curtis kom etterhvert ut og jeg sa hade til foreldra og fikk masse klemmer og beskjeder om at jeg gjerne måtte komme igjen. Sa at det samme gjaldt for dem også.

Avreisa ble utsatt en halvtime siden Fredrikke ikke fant passet sitt. Det lå under senga og morra kom med det tilslutt. Situasjonen reddet!

Curtis ble der fram til vi dro. Fikk masse klemmer og koselige ord. Med en gang jeg kom på bussen begynte jeg å gråte, off, var så trist. Var flere som gråt og var en dyster stemning på den fire timer lange bussturen.

På flyplassen gikk det som vanlig. Rakk å ta meg en tur innom potbelly, det stedet vi spiste frokost på i DC, var bra å slutte turen med det :)

Flyturen gikk faktisk utrolig fort. Var bare 6 timer og 40 min også, en time raskere enn vanlig pga medvind. Så to filmer og prøvde å sove litt. Duppa vel av litt, men veldig lite. Akkurat da jeg holdt på å sovne skrudde de på lyset, great!

Neste fly var halvannen time. Det gikk også ganske fort. Hørte på en del musikk og leste blad. Da vi var framme i Norge ble vi møtt av kulda, over 20 grader forskjell.

Hjemme i Moss sto foreldra våre klare for å hente oss. Var trist å si hade til alle. Fikk samme reaksjon som i Virginia. Tårene begynte å renne med en gang jeg gikk mot bilen og bort fra folka. Var flere som hadde dratt alt, noen folk jeg gjerne skulle sagt hade til, det er litt kjedelig.

Da jeg kom hjem spiste jeg lunsj og hang rundt her. Litt senere stakk jeg en tur til Natalie og så tilbake hit for å spise pizza. Jeg, Natte og sis skulle se den nye bring it on filmen, men jeg klarte ikke å holde øya oppe så duppa av hele tida under første halvdel av filmen. Hadde jo ikke sovi siden natt til fredag og da var det natt til søndag. Reiste i nesten 20 timer og nesten to døgn uten søvn, trøtt som fy. I dag har jeg vært skikkelig sliten. Ikke helt klar for skole imorra, men er heldigvis ikke en så ille dag.


Savner alt helt vilt, alt er så totalt annerledes. Hatt så lite tid alene og nå er man lissom her uten noe som skjer. Turen har vært helt fantastisk, noe av det beste jeg har opplevd noen gang. Så mange inntrykk og så mange opplevelser. Er helt uberskrivelig. Hatt to fantastiske uker. Savner alt og alle såå mye <3<3

Ingen kommentarer: