søndag 4. oktober 2009

Røde kopper <3

Å, igår var skikkelig morro ;P
Vi festa med røde kopper, sinnsykt kult. Sånne man alltid ser på tv. Prater med en del amerikanere og vi norske dansa litt til infinity, omtrent eneste kjente sangen. Også sang vi gratulerer med dagen på norsk. Gina hadde bursdag på lørdag og Karin på søndag, så begge hadde bursdag iløpet av festen... Morro ;P dreiv å lærte amerikanerne norske ord og en fyr som heter Adam drev å ropte "king Harald the fifth" og "skål!". Haha, var skikkelig gøy. Måtte desverre gi oss litt tidlig da, var nok over ca. ett, så det var litt kjipt. Men politet kom visst rundt to så var nok smart. Noen hadde tipsa dem. Det er ganske sceary, men tror det gikk bra.

Mens vi drev å ordna istand tryna jeg i trappa bak her, så har vondt i ryggen, blæh.

Åjo, forrsten. da vi var ute å kjørte igår var vi innom en kammerat av Curtis. Har aldri vært i et hus som har lukta så vondt. Var huset til noen college gutter. De hadde en hund som var sjukt ekkel. Hoppa og slikka på meg å sånn, det var ikke særlig kult.

Var skikkelig mange som sov her i natt. De fleste sov oppe i "kinosalen" (liten) eller på rommet til Curtis' bror. Vi sov fem jenter i min dobbelseng. var ganske trangt, men det funka. Sov med huene på langsiden. I dag morges stakk Tyler og Karoline av fra Marte. Ho skulle egentlig sitte på med dem, men de glemte ho, så ho har vært her fram til nå. Ganske komisk. Tyler kom nå og bare "I'm sorry I forgot you", hah ;P skikkelig komisk.

Vi skal en tur til Virginia Beach etterpå så får se hva dagen bringer. Er strålende vær, går rundt i miniskjørt og singlet, hvis dere lurte. Sikkert 30 grader, heeeerlig ;D

Nå sitter jeg i dobbelsenga mi med verandadøra oppe på rommet mitt og hører på fuglene kvitre. Å, er så fint her. Legger med et bilde av utsikten fra rommet mitt. Ser ikke like fint ut på bildet, men er sååå fint ^^










Først ser dere utsikten fra rommet mitt og deretter huset bakfra. Bor jeg ikke fint?










Some party people og fem jenter i senga i natt. F.venstre: Gina, Fredrikke, Karin, meg og Marte.

2 kommentarer:

Natalie sa...

lucky you!! :)

Mamma sa...

Enig med Natalie :-) Dette er helt utrolig! Tenk at du kom til et sånt hus, snuppa!!!! Håper ellers at det er bra med ryggen din! Klem!