tirsdag 6. oktober 2009

Oppdats.

Jo, jeg syns jeg husker at jeg fikk et spørsmål om hva IHOP er. Det står for international house of pancakes. De er altså spesialister på pannekaker, men har annen mat og.

Var skikkelig merklig for da jeg var der så skulle jeg bestille også sa jeg tre ord og ho bestillingsdama "you're not american". Etter tre ord. Har jeg så sterk aksant? Ho lurte på om jeg var fra England, så jeg svarte at nei, jeg var fra Norge. Da ho kom med bestillinga litt senere sa ho "serriøst, er Norge i Amerika?" og jeg og de andre "nei, Norge er i nord Europa" også tok Curtis opp på mobilen og viste fram et kart og viste ho hvor Norge var. "Var ikke så langt unna England" svarte ho ;P Hah, morsomt ;P

Det der var etter Blink konserten. Vi var på IHOP klokka ett om natta og av oss fire norske var det bare jeg som var "våken". De andre tre lå i bilen. Den dagen så jeg fæl ut (hvertfall etter konserten), var på do og bare ææ. Håret til alle kanter, var ute konsert og det hadde regna så så ikke ut. Fæl i trynet, ja, rett og slett ikke bra. Men en sjuuukt bra kveld, hadde det veldig gøy :) Travis Barker, trommisen i bandet tok en solo hvor han svevde på en greie i lufta med trommene, skikkelig stilig. Da vi skulle inn på området der hadde vi jentene (karin, ciera, meg, karro, allie og channing) gått i forveien. Tyler og Curtis hadde bilettene til meg og karro og vi hadde lagt igjen mobilene i bilen. Karin, guro og channing stakk av. Heldigvis hadde vi alli, ho kunne nummeret til curtis og fikk lånt telfon av en random. Hadde vært helt lost uten ho der, da hadde vi nok ikke kommet inn på området. Curtis hadde lasta ned noen sanger til meg på forhånd så kunne hvertfall noen. Det hjalp stort, så det var bra. Sang og hoppa og hadde det gøy. Nå har jeg mange av sangene på hjernen ofte og må virkelig begynne å høre mer på dem, de er skikkelig gode. Skrev ikke så mye om den dagen her etter det skjedde, men mulig noe av det her står dobbelt, det får bare gå.


Over til en annen sak. Rompa/ryggen min går bra etter jeg tyna, men har fått et lite blåmerke eller en blå stripe. Jeje ;P

Da var det natta. Håper oppdateringa er noen form for nyttig. Fint om jeg får noen kommentarer her forresten så jeg skjønner at det er vits at jeg skriver ;P

4 kommentarer:

Mamma sa...

Hei på deg, Karina! Det er absolutt vits i at du skriver! Håper virkelig du fortsetter med det!!! Det er SÅ spennende å slå på PC'n hver morgen for å lese om siste døgn! Referatet ditt er veldig levende, og jeg føler nesten at jeg opplever det sammen med deg :-) Fint at du forklarer og forteller om de stedene dere besøker også (museer etc). Vi er flere som leser selv om det ikke er lagt inn kommentarer! Mormor synes det er kjempeartig og hun var som oss andre målløse over "huset" ditt bl.a. Har vist fram bloggen din på labben her nå, og de synes du er heldig :-) Nyt også denne dagen, snuppa! Lykke til med alarmen på jakka di (håper dere kan gå til butikken hvor du kjøpte jakka først)! KLEM!!

Karina sa...

kan nok ikke gå til den butikken ettersom den er i DC og den nærmeste her er en og en halv time unna ;P

Bra du leser bloggen :)

Natalie sa...

Jeg skal personlig hjelpe deg med den alarmen her jeg (H) eller kanskje ikke.. Hehe. Har så mye å fortelle nå! Eller egentlig ikke. Men har mye å prate om. Det passer bedre. Vi jentene har mimra litt om deg og ^^ hihi. Fagdag i sosialkunnskap til mandag forresten. Skal kanskje se "Engler" på kino om vi får lov av ledelsen:) Nå må jeg sovee! Klokka er snart tolv og jeg har engelsk lekse å lese. Men, jeg er så og si ferdig med novelleanalysa som skal leveres i morgen da! wow :D Miss you!

Karina sa...

Miss you to, a lot...
Blir bra å få prata litt igjen :)
Glad for at jeg er der på fagdag i sos, i like that subject.

Du er flink som gjør skole greier, stå på, hah ;P