onsdag 14. oktober 2009

Back to school

Ja, da har jeg hatt min tredje skoledag siden jeg kom hjem. Allerede har jeg hatt en prøve, og en ny på fredag, det betyr øving hver dag. Skulle så ønske at jeg fortsatt var i Amerika. Det var en så bra tid og trist at det er over.

Hatt en koselig dag idag da. Vært og shoppa og vært på café med Natalie og Kimmy :)

Fikk tilbake den sosialkunnskaps oppgava mi på mandag og reagerte litt misfornøyd. Idag kom læreren og skulle forklare det. Følte meg litt dum. Ellers har skoa mine blitt pu, men håper de ordner seg, må finnes en løsning.

Nå må jeg lese om buddhismen og etterpå MÅ jeg skrive jobbsøknad, viktig!

2 kommentarer:

Natalie sa...

haha, ler av deg (a) Jay mee! Lykke til med jobbsøking!

Karina... sa...

Takk, men ble ikke noe søknad idag heller. Off!