torsdag 8. oktober 2009

Fyf, så flaut

I dag var vi på peanutt fabrikken. Det er en stor fabrikk her som til og med eksporterer til Norge. de store her nede er peanutter, soyabønner, bomull og en ting til som jeg ikke kommer på. Vi fikk omvisning i fabrikken og litt info. Er en familiebedrift, birdsong peanutts. Smakta på oeanuttene, veldig gode faktisk. Også fikk vi servert små donuts, drikke og andre godsaker. God start på morningen :)

På veien hjem kjørte bussen på et murstinsgjerdet så vi måtte stå der å vente en stund. Politet måtte komme og sånn. Da vi kom tilbake på skolen gikk vi innom NSA store og deretter øvde litt mer underholdninga vi skal ha imorra. Får se hvordan det blir tilslutt. Ca. halv ett gikk vi til lunsk, spiste pizza, mm ^^

Etter lunsj tok vi bilde ved et tre de har planta på skolen til minne om han fra kirkeparken som døde på ferietur i fjor sommer. Familien var nære skolen her. deretter slappa vi av en stund og så ble med i en engelsk klasse. De var skikkelig overraska over at vi ikke får hjelp med stiler, noe vi absolutt ikke gjør.

Etter skolen dro jeg og Mrs. Hanson og fikk manikyr og pedikyr. Deilig å bli skjemma bort litt ^^

Da vi kom hjem igjen spiste vi biff og søtpotet, var godt :) Og så skjedde det superflaue, ææ.

På kvelden nå har jeg sett so you think you can dance med Mrs. Hanson, criminal minds med begge og CSI NY med Curtis. Jeg og C lagde mac and cheese. Må jo smake på det, er jo typisk amerikansk. Var faktisk ganske godt, men hadde ikke orka et helt måltid med det.

Nå må jeg sove, god natt ;D Off, skal snart hjem. Gleder meg så klart til å se alle igjen, men blir så trist å dra herfra. Liker familien kjempe godt og været er herlig. Har så lyst til å bli bedre kjent med de på skolen og. Årskullet er strålende, de er så sjukt kule. Dritt å dra hjem.

4 kommentarer:

Mamma sa...

Hallo, nå ble jeg nysjerrig!! Hva var det som var så superflaut??? Syns ellers at jeg ser deg bli stelt sammen med Mrs. Hanson :-) Var ellers ganske så sikker på at du ikke var klar for å reise hjem enda, Karina! Rimelig mye action og spennede ting som skjer hele tiden der du er....og god mat og greier... Men lykke til med framføringen! Tvi tvi :-) Og riktig god tur hjem! KLEM :-)

Natalie sa...

Ja, Karina. Du kan ikke skrive at noe er superflaut uten å skrive hva. Jeg dør jo av nysgjerrighet :p Dessuten gleder jeg meg til å se deg med manikyr og pedikyr. Hah, kunne ikke sett for meg deg med det (a).. :p MEn sikkert dødsfint!

Line sa...

Hei Karina! Veldig hyggelig å lese gjennom bloggen din! Topp opplevelse dette skjønner jeg ;-)Mange minner for livet her! Lurer jo veldig på hva som er så flaut jeg også! God tur hjemover ;-) Hilsen Line A.

Karina sa...

Tusen takk alle sammen :)

Har det kjempe bra, klar for siste skoledag, off!