mandag 5. oktober 2009

Virginia Beach

Dro litt senere til Virginia enn jeg først trodde. Jeg satt en stund inne på rommet mitt etter Marte dro og Curtis sov. Da jeg gikk ut fikk jeg hamburgere, digg lunsj :)

Litt senere dro vi til Virginia beach; jeg, Curtis og foreldrene hans. Vi gikk ut på piren og så i suvernir sjapper. Mr. Hanson lurte om jeg ville ha en t-skjorte som det sto Virginia beach på og om jeg kom til å bruke den. Jeg ville jo ikke gått med noe sånt så svarte "ikke egentlig, kanskje som pysj". Litt senere var vi i en annen butikk hvor jeg drev å så på noen skjorter. Mrs. Hanson lurte på om jeg likte den jeg så på. Jeg gjorde jo det så svarte ja. Da sier ho "kan jeg kjøpe den til deg?". Den kosta 50 dollar, ca. 300 kroner. Syns det var litt mye, så prøvde å si nei mange ganger, men det gikk ikke. De ville absolutt at jeg skulle ha noe å huske dem for og noe jeg likte, så de kjøpte den til meg. De er utrolig snille, skikkelig koselige mennesker :) Curtis sa at det så ut som noe jeg ville brukt, så det er jo kult ;P

Vi spiste sjømat på en restaurant der da vi var ferdig å shoppe. Curtis fikk et par nye sko ^^
Jeg spiste krappesuppe, var ganske god :) i bilen på vei hjem igjen diskuterte vi litt politikk. Mora er demokrat og faren republikaner. Vi prata også litt om musikk, Norge osv. Koselig kveld :)

Nå skal jeg prøve å laste opp noen bilder på face før jeg legger meg. Får se om det går. Legger ved et bilde av meg og the Hansons :)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Så snille de er i familien din! Veldig artig å se bilde av dem - de både ser hyggelige ut, og er det tydeligvis også! Nyt dagene i go'været fortsatt! Her skal vi nå ut i regnet og på skole og jobb...og det er fortsatt mørkt ennå. Høsten er her for fult! Klem til deg :-)

Natalie sa...

Å, de foreldra så kjempesøte ut! ^^ hih. Gleder meg til å se alt det nye du har fått tak i :D