tirsdag 6. oktober 2009

The old town

Today we have visited Jamestown and Williamsburg. Bør vel ta det på norsk. Vi har altså vært i jamestown, den første amerikanske kalonien. Den ble opprettet i 1607 av England. Vi så hvilke redskaper inianerene hadde fra før på den tiden, hvordan husene i den nye klonien så ut, skip og klær.

Williamsburg var noen år senere. Det er en by som består av enten bevarte bygningerer eller rekonstruerte. Byen skal forestille slik det var på den tiden. Vi så retten, varetekten, generalens hus og diverse andre bygninger og mursteinsindustrien. Den var stor på den tiden.

Etter skolen har jeg bare hengt her hjemme. Har vært litt på pcen, spist middag med familien og sett på dancing with the stars med Mrs. Hanson. Ho skal ta meg med å ta manikyr på onsdag, blir gøy :)

Imorra er det shopping. Skal til Virginia Beach og Lynnhaven mall. Skal prøve å få av den stygge alarmen på jakka mi. Skikkelig irriterende. Kommer til å bli så flaut da jeg må gå inn i diverse butikker og pipe overalt. Dritt!!

Nå skal jeg hoppe i dusjen og så er det natta ;D
Vet forresten at dere har dritt vær der hjemme og at skolen er igang igjen. Håper ikke at det er så ille. Må likevel nevne at jeg har gått i shorts og t-skjorte idag. Deilig! Kommer til å savne klimaet her ^^

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Karina. Jeg leser bloggen din hver dag. Fortsett med å skrive!!!!

Pappa :-)

Karina sa...

Det er bra pappa ;D

Natalie sa...

Jeg har satt varmeovnen inn på rommet, og har allerede begynt å pakke meg inn i med luer og skjerf. Idag var det drittvær! Regna og blåste noe forferdelig.. Hm.

Karina sa...

Off, gruer meg ti det været.