fredag 2. oktober 2009

This is my Norwegian

Yo! Nå sitter jeg på rommet mitt. Curtis har prøve imorra så sitter å øver.

Fortsetter som vanlig, begynner på begynnelsen. Sendte melding til læreren for å høre om jeg burde ta med jakka idag for å få bytta den siden vi skulle til Virginia beach og på shopping. En stund senere satt jeg i bilen med Curtis og Channing (jenta som kjører oss til skolen) også får jeg svar av solveig. Vi skal på skolen. Great! Jeg hadde jo på meg olabukse, og det er ikke lov på skolen så følte meg rimelig dum.

Fulgte timene til Curtis idag, bortsett fra to timer. Han hadde prøve i første time så da ble jeg med Guro og Karro s i en matteklasse. Gørr!! Senere hang jeg med Curtis, handshaka mange av vennene hans. alle timene er 55 min lange. Dene ene timen var helt forferdelig. Måtte så sjukt tisse og kan jo ikke gå ut. Det var pining! (jeg vet litt ekkelt å si, men måtte bare, hah ;P).

Haha, var så merklig. Til alle folk jeg møtte: "this is my Norwegian". Komisk ;P
Fransk var gøy. Lagde hidsjab med en t-skjorte og var en kandisk fyr der som storma ut. Læreren var den mest avslappa ever. Det beste faget jeg var i idag. bare fem elever i klassen da, så det var få. Matta var kanskje 20, men det vat meste. Goverment var vel ca. 7-8. Generelt små klasser altså.

I den lille pausa satt jeg sammen med Curtis og vennene hans, mens i den store satt jeg med de norske. Deilig å få prata litt norsk. Jeg messer opp orda noen ganger. Vi norske "hang" litt de siste timene.

Ca. kvart over tre kom morra å hente meg også kjørte vi til fotball kampen hans. Tok nesten en time, så jeg og morra snakka mye (var bare oss to der). De tapte 6-0, men han spilte veldig bra. Hilste på en del "eldre" altså foreldre alder der. mens vi satt der kom mr. Hanson. Han reiser opp og ned østkysten og er borte fra mandag til torsdag. Møtte han for første gang idag. Veldig hyggelig. Han jobber i administrasjonen for 20 sykehus. Hovedkvarter tror jeg.

Etter kampen møtte vi et venneparav foreldra og sønnen dems og spiste middag. Jeg spiste lasagne. Var veldig hyggelige mennesker.

Jeg er så dårlig på det mam/sir greiene. Har ikke sagt det i det hele tatt til foreldra hans, å det burde jeg jo, men samtidig blir det så dumt å begynne nå. Sliter med det der, virker bare så dumt. Klarer ikke å få det til lissom. Æææ...

På veien hjem stoppa vi og kjøpte donuts, var digg ;D

De er veldig gjestfrie og hyggelige, er bare den sir/mam greia som irriterer meg.


Imorra er det Busch gardens (fornøyelsespark) med den norske gruppa, blir deilig. Fredrik er også lite glad i sånt så kan henge med han, digg ^^

2 kommentarer:

Mamma sa...

Du har nok sagt for lite Yes Mam og Yes Dad hjemme vet du, Karina :-) Kjipt at du ikke fikk beskjed om at du skulle på skolen i stedet for Virginia, men neste skoledag vet du det, og da får du følge kleskoden! Kos deg i parken og deretter helg med fam, Hanson :-) KLEM!!

Natalie sa...

Høres så gøy ut! :D:D Det Sir/Mam greiene tror jeg de forstår, og etter hva jeg har skjønt syns de at du er veldig hyggelig uansett ;) Kos deg på fornøyelsespark! Så gøy ;D