fredag 16. januar 2009

Victoria's Secret

Jeg og Anette (søster) bestilte noen klær fra Victoria's Secret for noen uker siden og på onsdag kom dem. Var nesten som julaften, utrolig morro :)
Ble ganske fornøyd med klærne mine, men var et par ting som ikke sto helt til forventningene. Det må man vel egentlig regne med når man shopper på nett...

På onsdag hadde jeg også fagdag i IT, var helt greit, men er ikke så stor fan av access, derimot er photoshop skikkelig artig.

Ellers i uka har jeg vært på nok en slitsom spinningstime, i tilegg til trening i dag. Var lenge siden sist jeg hadde løpt litt. Hehe, trening er viktig, for da blir man stor og sterk, haha, den var teit. Likevel, viktig å trene folkens!

Jo, dette glemte jeg nesten. Bloggen min var tre måneder i går, haha :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, shame on you! Du skrev ikke den dagen bloggen var tre måneder som du sa :P Men det var ikke teit med stor og sterk, for det er noe jeg kunne sagt ;K haha. Trening er viktig for jeg skal bli matcho ;D or something

Anonym sa...

Haha, ja, shame on me ;P
Matcho ja, god plan det... eller? :P

Anonym sa...

helmaks! (y)

Noshabelle sa...

Gratulerer!! ^^

Anonym sa...

Hehe, takk :)