søndag 25. januar 2009

Sommer vs. vinter

På lørdag var jeg i Kongsberg. Tok bussen sånn i ti tida og etter litt trøbbel med at motoren ble for varm kom vi tilslutt fram hele.
Etter mye slit med å få på de "pue" slalåm støvla til Natalie, dro vi opp i bakken. Her skulle jeg gjerne sagt at det var kjempe gøy og at vi sto i mange timer i strekk, men det kan jeg desverre ikke. Smarte som vi er, glemte vi å sjekke værmeldinga/ikke høre på mamma før vi dro. Kjente nesten ut som at jeg hadde fått frost skader på haka, makan til vær. Tok noen turer i bakken før vi bestemte oss for å la snøen få litt tid på seg. Etter en "liten" stund inne med en god burger bestemte vi oss for å prøve oss i bakken igjen og da gikk det mye bedre. Fant til og med en ny skogsløype som var ganske morsom. Alt i alt var det en koselig tur, men neste gang sjekker jeg været først :)

Ellers har helga bestått av sydenplanlegging. Noe som har vist seg å være litt problematisk, men håper det ordner seg. Gleder meg ekstremt til sommer og sol :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, sant at skoe min er pue! Det var en koselig tur selv om, frister til gjentakelse! Var i alle fall morsomt på slutten :P Jeg vil også til syden! åh! :D

Karina... sa...

Hehe, enig i alt :)

Anonym sa...

Så nydelige jenter på bildet, med kalde røde neser og kinn :-) Godt at det ikke var fult så kaldt etter burger'n deres i alle fall! jeg synes dere er tøffe uansett!!!!

Karina... sa...

Haha, ja, da... ;P