søndag 11. januar 2009

Karina på fjellet

I helga har jeg vært i Lillehammer. Besøkte familien min, var veldig koselig :)
På lørdag sto jeg på slalåm. Visste du at de hadde fått en gondol heis på Hafjell? Var faktisk veldig deilig å ta den heisen, stolheisen var verre for å si det sånn. Ble også ganske kaldt på vei ned, kjentes seriøst ut som at ansiktet skulle fryse av, off. Men det var heldigvis bare en kort stund.
På søndag, det vil si idag, gikk jeg på langrenn. Gikk i sånn ca. to og en halv time. Er egentlig ganske koselig å gå på langrenn. Eller hva? Jeg og kusina mi på 10 gikk og prata om Disney Chanel, er nok litt småbarnslig jeg og, haha ;P

Var hjemme sånn i halv åtte tida, og imorgen er det pån igjen med skole. Har heldigvis ikke noen prøver denne uka, utrolig digg :) Gikk bra med markedsføringa forresten :)

Noen bilder fra helga mi:

























Fra. v: Meg og fetter på slalåm, meg på langrenn, langrenn med min tante, sis og kusine og min kjære mor og meg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Virker som om du har hatt en koselig helg :D Dessuten er tanta di og mammaen din veldig like, men det er kanskje ikke så rart... :P hehe

Anonym sa...

Hehe, takk :)
Syns ikke at de er så like jeg, men mange som sier det med meg og Anette også. Må vel si at dem ligner mer enn oss hvertfall :)