mandag 19. januar 2009

Skitur :)

Nå har det endelig kommet litt snø her også, jippi! Siden snøen blir så fort borte, må dette absolutt utnyttes, så i dag tok jeg og Natalie på oss skia og gikk en tur i marka. Vi gikk ikke så langt da, sånn ca. en times tid, men var veldig deilig. Liker egentlig godt å gå på ski, er så avslappende lissom. Tror derimot ikke at vi skal bli proffe skismurere, var ikke så flinke der, ble rimelig bakglatt. Kom også opp i noen småkomiske situasjoner. Natalie måtte bl.a. kaste seg ned i grøfta en gang for ikke å bli "påkjørt". Haha, lo litt da for å si det sånn :P
Har dere forresten merka at alle (nesten) er så koselige og blide på skitur, er lissom så lett å prate med folk.
Håper snøen holder seg her en liten stund nå, hadde vært fint. Vil gjerne ha noen flere skiturer i vinter :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg må ha vært skogens desidert blideste i går, tross litt dårlig teknikk. Haha. Men det var gøy og koselig! Men det er nok litt forskjell på din type avslappende-skitur og min:P hah. Er forresten støl i magen etter spinninga! (?) :P

Anonym sa...

Haha, ja, tror du vinner blidhets prisen, "vi faller på ski". ;P
Hehe, er ikke så langt unna da... :P

Tror jeg blir støl imorra, hverfall i lår i skuldre, men får se :P

Anonym sa...

og*

Anonym sa...

Jeg blir faktisk veldig glad når dere 2 drar på skitur helt uoppfordret uten voksen-mas :-)Bra jenter!! Så hærlig at dere hadde det gøy! Moro å gå på ski - i alle fall når man har feste.... Håper snøen varer så det kan bli flere turer på dere!!!