fredag 9. januar 2009

Bussjåfører

En bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør... eller?

Her om dagen skulle jeg og Natalie hjem fra trening, hadde forresten ganske dårlig tid. Da vi var rett utafor bussen, KJØRTE den fra oss, er det mulig! Syns ikke busser bør kjøre når det er folk rett utafor som skal på, utrolig irriterende. Men, derimot i dag tok seriøst kaka. Jeg sto rett utafor bussdøra, kanskje sånn en meter ifra eller noe, også går jeg enda mer mot bussen også begynner den å kjøre! Er det mulig, skulle ikke vært lov en gang, så utrolig uprofesjonelt. Sto der og vinka og greier, men neida, den dro den.
Men det morsomste var uansett reaksjonen til Natalie, var en ekstrem latter, måtte til om med sette seg ned. Haha, morro ;P

Forresten så er jeg rimelig overbevist om at det var samme bussjåfør ved begge tilfellene, skal vi sende han på service kurs?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Service kurs, ja! Han er i alle fall ikke en god servicemedarbeider... Men det var sinnsykt gøy og utrolig typisk. Tror alle lurte på hva som var galt med oss (meg, kanskje) der vi lo, eller skrek-lo i mitt tilefelle. Hehe. Ha det fint i Lillehammer!

Karina... sa...

Nei, ikke i det hele tatt. Det vet vi alt om ;P Haha, regner med at det var et komisk syn ja ;P
Er hjemme igjen nå, var veldig koselig :) Håper alt gikk bra på lørdag :)