søndag 18. januar 2009

Reality crushes ;P

Jeg må først ADVARE om mye klisseri og fjortistendenser. Du leser på eget ansvar.

Jeg er sikker på at alle har opplevd det her, et lite "crush" på en filmstjerne, en karakter eller en annen uoppnåelig person. Det har hvertfall jeg.
I femteklasse var jeg litt "småforelska" i Lars Berteig Andersen (han første Benny i Olsenbanden jr.). Deretter har det vært mange, spesielt Wentworth Miller (men tror egentlig at det var Michael jeg likte best). Uansett, er ikke det som er poenget mitt nå. Nå er jeg nemlig inne i en periode hvor jeg virkelig liker reality stjerner. Jeg vet, fortsatt uoppnåelige. Men samma det.

Jeg begynte nylig å se den nye sesongen av The Real World: Brooklyn. Og makan til søt fyr. Han heter Ryan, og var tre eller fire år i Irak. Men er ikke det jeg liker så godt. Det som nemlig er helt fantastisk er når han synger. Han er så utrolig flink med gitaren og har en fantastisk stemme. Kan ikke unngå å smelte da altså. Han har i tilegg en veldig bra personlighet også er han kjempe søt. Haha, høres ut som den fjortisen merker jeg, men bare ta en titt selv. Kan ikke unngå å smile :)

http://www.mtv.com/ontv/dyn/real_world_brooklyn/videos-full-episodes.jhtml

Hvis du begynner å se på den serien her, vil du først legge merke til Scott. Han er super kjekk, men det er likevel Ryan som er klar favoritt og du vil definitivt merke hvorfor :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du altså! Men jeg skal ikke si så mye jeg. For jeg har jo min egen drømmemann, and you know who :P Men aldri si aldri, de er ikke uoppnåelige! (håper jeg i alle fall) haha.

Anonym sa...

Hehe, ja nå skal jeg til Pensylvania (der han bor) haha, neida. Men vet godt hvem du mener ja ;P Lykke til!! :)

Anonym sa...

Et av mine mål for året er å dra til Manchester! ;o :D

Anonym sa...

Jepp, jeg vet. Får ta med deg en skikkelig fotball fan...
Kan begynne å "stalke" da vettu... ;P

Anonym sa...

Jeg er allerede godt i gang, you knooow.. :P

Anonym sa...

Haha, ja, det tror jeg på ;)