tirsdag 9. desember 2008

Vennetrøbbel?

Jeg har en følelse av av kjendisene sliter litt med vennskap for tiden. Både Paris Hilton og Brody Jenner, to personer jeg ville regnet med var rimelig sosiale og utadvente har gått på vennejakt. Spesielt eller hva?

Paris har nettopp avsluttet sitt reality show "Paris Hilton my new BFF" hvor 16 (tror jeg) deltagere kjempet om å bli hennes bestevenn. Vinneren heter piiiip og de er visst uadskillelige. For å se episoder av serien trykk her. Er faktisk rimelig morsom, ganske tragisk, men komisk nok til å ta en titt :)

På den andre siden har vi The Hills stjernen Brody Jenner. Bromance (ja, helt seriøst) har premiere 29 Desember. Brody skal finne en fyr til å erstatte Spencer Pratt i "crewet" sitt. Blir nok hysterisk morsomt. Brody virker som en kul fyr som finner på mye tull, pluss at han er utrolig søt da. Brodys blogg finner du her og i tilegg får du se en trailer til Bromance.



Gleder meg til å se serien, gjør du? Er han ikke søt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kunne godt vært venn med han! På en annen side så kan det ikke bli så altfor vanskelig å erstatte Mr. Pratt som venn ;p

Karina... sa...

Nei, Mr. Pratt er en dust og ja, ville gjerne vært venn med Brody.
He's adorable :)

Noshabelle sa...

Han er ikke søt, men kanskje bittelitt kjekk - men ikke mye altså! :P Nei, jeg følger ikke med på sånne serier..

Karina... sa...

Ja, han er det ;P
Du får ta deg en titt, er ganske morsom :)