lørdag 13. desember 2008

Støl? Oh yeah!

Har du noen gang vært så støl at det er vanskelig å bevege seg? Det har jeg.
Hadde spenst trening i gymmen igår og det tok på for å si det sånn. Tror jeg tok alt for korte pauser for i løpet av gymtimen ble låra mine helt stive og utrolig tunge. Men derimot når jeg våkna i dag var jeg så støl i ryggen at jeg såvidt klarte å gå og bevege meg. Off, ikke noe deilig for å si det sånn, klarer fortsatt ikke å bøye meg helt ned og fortsatt vondt, men heldigvis bedre nå. Har også blåmerker på begge knæra. Jaja, tok vel hvertfall i, igår da og det er bra. Gymlæreren ga meg til og med skryt, noe han sjelden gjør med tanke på mine ballferdigheter, men det er en annen historie.

Etter på skal jeg bake, blir koselig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkars deg, din støle trulte. Men bakinga ble en suksess da, bedre enn jeg forventa i alle fall ;K

Anonym sa...

Jepp, bra at de ble så gode :)
Flinke lussekattebakere vi ;P