tirsdag 2. desember 2008

En hektisk dag

Dagen begynte bra med pakke på senga, fikk sokker btw. Deretter dro jeg på skolen og hadde Engelsk og Tysk, det var helt greit. Har kort dag så var ferdig halv to ;P
Etter skolen dro jeg på treningssenteret med Nattie. Vi var skikkelig flinke å trente en god stund ;P Det var også ganske mange kjente der idag.
Da vi var gode å svette gikk vi i dusjen og deretter i badstua, da sier Natalie: "Jeg tror vi bør går ut snart, viss det blir for varmt smelter innvollene våre". Hmm, ekkelt hva? Jeg er ikke sikker på at det er sant, må nok være ganske varmt for at det skal skje, men vi gikk ut da. Resten av dagen har jeg merkelig nok synes at det har vært litt kalt ;P

Da jeg kom hjem hadde jeg mye lekser å gjøre, norsk innlevering og matteprøve imorra, men det ble ikke til at jeg fikk gjort det. Jeg skulle visst på Smart å kjøpe ny boblebukse. Så ble det av gårde til smart (rakk heldigvis norsken først). Da jeg kom hjem igjen hadde klokka blitt ni alt og jeg som ville se Grey's, men må vel prioritere skole vel? Derfor har jeg nå sitti å regna matte og skrivd regler de siste to timene. Da ble det ikke noe Tv-kveld på meg. Får vel se det på get'en imorra (lur).

Nå bør jeg vel gå å legge meg, begynner åtte imorra, men må nesten slappe av litt først ;P Eller, er klokka tolv alt... ?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du hadde en travel dag skjønner jeg. Jeg hadde egentlig det stikk motsatte, satt og koste meg med tv og data hele kvelden - stort sett i alle fall. Så til og med på den siste episoden av the hills som var lagt ut. MED HJEMME PCEN! Fikk ordna det, stolt av meg nå hæ? Ses snart, håper matte prøva har gått bra :)

Anonym sa...

Håper matte-prøva gikk bra, snuppa!? For få timer i døgnet du også skjønner jeg....pussig...ligger vel i slekta :-)

Karina... sa...

Natalie: Ja, var travel. Må få sett The Hills etterpå jeg også, gleder meg til det :)
Bra at PC-en funker igjen da :)

Mamma: Ja, det gikk ganske bra. Tror ikke jeg hadde noe feil, men vet jo ikke... Får vente å se :)
Ja, blir lite søvn på meg og ;P

Anonym sa...

Kanskje vi får ha et nyttårsforsett; legge seg tidligere!!! Skjønnhetssøvn er før kl. 24, og det blir det dårlig av for deg (og meg...) :-)) Supert at matteprøva di gikk bra! Flink jente, du!

Karina... sa...

Hehe, takk :)
Men tror det blir vansklig å få til å legge seg så tidlig... haha :)

Noshabelle sa...

Du er ikke den eneste som har hatt en hektisk dag. Jeg har det hver dag frem til jul! Og jeg er døds sliten allerede, og nå har jeg feber.. :/ Lucky me!

Ha en fin kveld med masse GG ^^

Anonym sa...

Jeg misunner deg "big time" nå! Heldige du (og Anette) som ikke skal på skolen i morgen. Mens jeg, må dit og regne masse matte + se en matematisk film. Interessant skal jeg si deg ;K gjør noe fornuftig ut av dagem, og temk litt på stakkars meg i ny og ne. :P haha, ses til freddan' :)

Anonym sa...

merker at jeg bytta litt om på m'er og n'er ;p