søndag 21. desember 2008

Ferie

Er det ikke utrolig deilig å tenke på at det er søndag og at vi ikke skal på skolen i morgen, faktisk ikke før neste år ;P
Er skikkelig digg med ferie nå, bare slappe av og nyte jula. Tror jula må være min favoritt tid på året, er faktisk mer glad i jul enn bursdag. Er lissom en spesiell atmosfære (åj, poetisk ;P). Ikke sant? I tilegg har jeg kommet i den alderen at det nesten er morsommere og gi enn å få, men ikke misforstå er veldig glad i å få gaver og :) Hehe, hvem er ikke det?

Og her er et spørsmål til dere:















Nyt jula, det fortjener vi allemann!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker jula fordi det er en så koselig tid, med koselige folk, godt mat og masse gaver (både og gi og få). Men jeg lengter etter bursdagen min, for da er det sommer. Eller ferien er nok akkurat over da, og det er litt trist. Tror det er rimelig 50/50 mellom jul og bursdag. Kanskje jeg er litt mer glad i jula fordi hele greia er så koselig. Men du vet hva jeg føler for sommer. NÅ MÅ JEG STRAKS LEGGE MEG, FOR JEG MÅ OPP KL. SEKS I MORGEN AM! Haha :P gøy...

Anonym sa...

Haha, er så synd på deg ja ;P
Er ganske klar over hva du føler for sommeren ja, og blir gøy å fylle 18!

Kos deg på jobb i morgen, gikk det bra i dag?

Ha en koselig jul nattefnatt :)

Anonym sa...

Jepp, jeg tror jeg kommer til å like og leve mitt attende år ;K