torsdag 11. desember 2008

Trening

Hvis noen hadde fortalt meg for et år siden at jeg ville trent tre ganger i uka og faktisk likt det, ville jeg nok ikke trodd det. Men sånn er det! Har faktisk blitt glad i å trene. Sjokk, eller hva mamma? Hehe...

Kom nettopp hjem fra en treningsøkt nå og er litt stolt av meg selv. Jeg løp en halvtime med 9,5 i speed. Det merkes på beina for å si det sånn og i tilegg hold. Jaja, Meker at jeg blir bedre på det område hvertfall og det er jo det som er meninga. Ved styrke har jeg "litt" mer å gå på, men går vel framover det og, forhåpentigvis!

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, mamma har kjøpt kake også er det Prison Break om 40 min. Gleder meg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Flinke, flinke Karina! Stolt av deg :D tipper du kjente det rimelig godt i beina da ja. Hah, uff ;p

Karina... sa...

Takk :)
Merkas godt i beina ja :)
Trent noe idag?

Anonym sa...

Nei, orka ikke etter jobben. Skylder på at jeg løfta så mye tungt i dag ;p haha. Jeg har mange nyttårsforsetter å se fram til!

Anonym sa...

Hehe, skjønner det :)
Ja, bra med nyttårsforsetter, men de er vanskelig å opprettholde ;P

Anonym sa...

Jeg gidder som regel ikke å lage de for de går rett vest uansett! Blir koselig i morgen trulta :D