fredag 5. desember 2008

Britney: For the record

Jeg så den omtalte dokumentaren Britney: for det record i går og den var faktisk ganske bra. Jeg fikk mer forståelse for ho og det ho har gått igjennom. Det er helt klart at det ikke er lett å leve et sånt liv Britney har. Det blir mye press på deg og 30 Papparazzi biler er bak deg hele tiden, alle vil ha bilde. Vet ikke om jeg hadde klart det, det er ikke rart ho sier at ho blir redd.

De nye sangene hennes er faktisk ikke så ille heller og jeg liker godt en del av de gamle også :) Sier bare, stå på videre Britney!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg hadde ikke klart det, i alle fall. Synes synd på ho, og mange andre kjendiser egentlig. Stakkars de som må leve med noen som forfølger dem hele tiden, og har noen rare mennesker rundt seg i verden som faktisk er interessert i og vil se at de drikker kaffe eller ha vært og trent. Det er jo egentlig alle oss som leser om det og lignende som setter i gang mye av det kaoset rundt kjendisene. Vi burde skamme oss... ;p

Anonym sa...

Jeg vet, stakkars. Synes synd på ho.
Men må innrømme at jeg liker sladder da... Likevel syns jeg de kunne trappa ned på antall papparazzier, fortjener ikke å bli omringa hele tida, eller i det hele tatt for den sags skyld ;P

Anonym sa...

Her bedriver vi Britney sanger ordspill, haha. Men du, tulling. Det er jo alle papparazziene som gjør at sladderen kommer ut, så hvis det ikke er noen papparazzier kommer det ikke noe sladder. Jeg putte på en ting til til min "bli-bra-menneske" ekspedisjon, jeg skal nemlig slutte å lese sladder.. Selv om det er omtrent like sannsynlig som resten av de tingene jeg nevnte. Uansett, tanken som teller (ikke egentlig ;p) shame on me

Anonym sa...

Akkurat som meg, kommer du ikke til å stoppe å lese sladder ;P
HELt sikker... Haha, slemme mennesker ;P

Anonym sa...

Shame on us. Vi er ikke så snille som vi skal ha det til. haha :D