onsdag 26. november 2008

Spencer og Heidi

Har noen her sett på The Hills?
I så fall vet dere godt hvem Spencer og Heidi er. For dere som av en eller annen merkelig grunn ikke har sett MTV programmet, her er en liten oppdatering: Spencer er en skikkelig dust. Han oppfører seg ekstremt frekt mot alle (untatt Heidi), han behandler søstra si, søstra hennes og mora hennes som dritt og nå har ho GIFTA seg med han.

Jeg vet at man ikke skal dømme folk og sånt, men man får et rimelig ensidig inntrykk av han på tv, reality btw. Må bare si at jeg lurer skikkelig på hva ho tenker. Jaja, lykke til!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes ikke han behandler Heidi tipptopp heller. Jeg ville blitt behandlet med mye mer respekt enn det i alle fall! hah :D Men jeg håper at det ikke er helt reality, tror egentlig det er mye fake også. :P

Anonym sa...

ja, helt enig der. Er nok mye fake også, er jo, bevist det... ;P

PS: Historie er morro ;P

Anonym sa...

Historie er yndlingsfaget mitt <3