søndag 9. november 2008

En liten oppdatering

Lørdagen begynte ikke så bra. Jeg føte meg ganske dårlig og det er ikke spessielt gøy. Ble heldigvis bedre utover dagen :)
På kvelden var jeg hos Nattie en tur. Det var koselig :) Vi spiste pizzasnurrer, så på film og skravla en del. Det er alltid koselig med jentekvelder :)

I dag skal jeg på treningssenteret, deilig med litt ny energi på søndag! Synes egentlig at søndager er litt kjipe, er jo nesten ingenting å gjøre. Men, men... da må være oppfinnsom :)

Ellers i dag har jeg planer om å bake en kake til min kjære papps, er jo farsdag og alt :) Jeg må også lese en del. Skal nemlig lese "The kite runner" i engelsken og jeg er kjempe langt bak. Off, har nok vært litt for sløv i det siste angående det der. Jeg får ta å stå på og lese de neste ti kapittlene i dag (oi, det er mye).

PS: det er veldig jevnt på ukas kjekkas, så ta å stem ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har dårlig samvittighet. Vi har jo ikke trent i dag :( Heldigvis trente vi på fredag! Jeg har forresten kommet meg til side 213 i boka nå, men må enda lese litt til. Det var koselig i går ja, med mye morsom prating. Hehe :D Ses i morgen snuppelura!