tirsdag 4. november 2008

Grease

Som jeg har sagt før, er jeg veldig glad i Grease.
Sofie og Kai Thomas bør virkelig vinne den konkurransen!
Har vært å henta billetter til en av forestillingene i dag, gleder meg allerede :)

Tror jeg har sett den filmen 100 ganger eller no (ikke bokstavelig)... ;P

Visste dere forresten at jeg også spilte Sandy på skolen, i sjuende klasse? Det var utrolig gøy. Spesielt med alle de små flausene som skjedde... Haha :P
Vi måtte kutte ut slutten da (er ikke bra å vise barn på barneskolen at man bør forandre seg på den måten). Er vel egentlig enig i det, hvertfall i den alderen :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gleder meg sjæl! :D Blir koselig, tenker jeg. Jeg visste at du var Sandy på barneskolen, får jeg var og så på at Vegard tok på jakka feil vei osv osv. Haha :D see you tomorrow.

Anonym sa...

æsjæsjæsj. Mente for* hater den skrivefeilen der nemlig.. Ikke det at det skjer så altfor ofte :P forhåpentligvis

Anonym sa...

Haha nå tror du sikkert at skikkelig mange har vært på bloggen din og skrivd, men så er det bare meg lille trultemor

Anonym sa...

Nå må du følge meg trulta, Ronaldo spiller imorgen. Liverpool spiller mot Atletico Madrid i dag. hihi :D men de taper uansett. Jeg tipper jeg bryr meg dobbeltdobbeltdobbelt så mye om fotball som deg ;D

Anonym sa...

med*