onsdag 12. november 2008

Gossip girl tonight!

I kveld kommer nye episoder av gossip girl på norske tv-skjermer og I can't wait! Hvis dere ikke har merket det allerede er jeg bitte litt glad i serier, spesielt ungdomsserier ;P

Viste dere derimot at gossip girl kom i bokform først?
Jeg begynte å lese den bokserien for mange år siden og likte den veldig godt. Derfor ble jeg veldig glad da jeg fikk vite at de skulle komme som tv serie også :)

Bøkene og tv serien er svært forskjellig, noe som gjør handlingen annerledes. Det er vel både bra og dumt tenker jeg. Visse ting kunne godt holdt seg til boka, mens andre er supre slik de er :) Sånn er det vel med alt...

Jeg gleder meg iallefall til i kveld og håper på en episode full av humor og dramatikk :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker den serien, jeg :)

Anonym sa...

Jeg liker den serien, jeg :)