søndag 23. november 2008

Menneskets beste venn

Hvem er menneskets beste venn? Det er noe jeg har lurt på. Det blir jo, sagt at menneskets beste venn er hunden, right? Der er jeg ikke helt enig. Hvis ikke dere visste det så er jeg livredd for hunder nemlig. Folk er jo, redd for ting, om det er å fly, vaksiner eller mus... Et eller annet er det hvertfall. Og vet dere hvilken kommentar som alltid er så irriterende å få da. "Det er jo, ikke farlig?" Så klart er det ikke det lissom, men man er redd for det... Kan ikke gjøre noe med det...

I denne hund anledningen har jeg noen bilder å vise også

Må vel si at den her ikke ser så skummel ut...
Men derimot, hva syns dere om den under:



Vart do skremt no?






6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, du altså. Min hunn er verdens beste venn :D ikke trøster meg mer da jeg er lei meg enn han ;K haha. De fleste hunder er søte, men noen kan se bittelitt skumle ut også.

Anonym sa...

hund * så klart

Anonym sa...

og ingen * nei æsj, skjønner hva Mona mente om norsken .. :P

Anonym sa...

Haha... ;P

Anonym sa...

hey! long time no see(altså på bloggen)...men må nok være enig med natalie elsker hunder jeg:D...men de store kan bli litt skumle...jeg var nabo med en veldig leken shefer...det var litt skumlet og det hjalp ikke at han vr høyere enn meg på den tiden:p

Karina... sa...

Off, da. Det hørtes ekkelt ut :s
Forresten, koselig å ha deg tilbake ;P