fredag 14. november 2008

Latskap...

Tittelen sier vel alt, har vært ganske lat i dag. Hadde fri fra skolen, er glad i sånne planleggingsdager... Hvem er ikke det?
Sto opp i ett tiden i dag, var ikke helt planen, men kunne jo ikke akkurat sette på vekkerklokke. Eller hva? Deretter så jeg vel bare på tv, spiste havregryn med melk og bringebær og så litt mer på tv ;P Haha, skikkelig sporty :)

Senere på dagen var jeg en tur hos pappa og henta posten. Han er på guttetur i England og ser på fotball. Det er nok gøy, hvertfall hvis man er fotball interessert ;P Jeg har også vært på kjøretur med mamma, veldig lenge siden sist jeg kjørte nå. Hadde heldigvis ikke glemt alt :P Nå driver jeg å hjelper ho med å lage cd-er, måtte lære ho Itunes også, ho hadde ikke brukt det før. Må legge de inn på PC og sånn. Ho er egentlig ganske flink og det er bra :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jeg vil til England å se på fotball! Old Trafford selvfølgelig. Hørtes ut som en rolig dag :)