tirsdag 21. oktober 2008

One of those days

Okey, jeg hadde egentlig tenkt til å skrive en veeeldig lang historie her, men det ville vært uinteressant, så tror jeg skal holde meg til den korte versjonen.

Dagen begynte med at jeg hadde noen, hva skal jeg si, "problemer" med vekkerklokka mi (dvs. min rosa mobil). Det førte til at jeg forsov meg litt :s

Kvart på ti (da jeg egentlig begynte på skolen) fikk jeg en telefon fra Natalie. Den resulterte i at jeg våkna, litt stress, og mye latter fra Natalie. Av en eller annen grunn trodde jeg plutselig at det var søndag. Små senil, jeg?

Vi har dobbelttime i engelsk med Christian hver tirsdag morgen, og det er litt dumt å komme mitt i timen, så da dro jeg på skolen etter den timen.

I neste time hadde jeg tysk, også med Christian. Da lurte jo, såklart han på hvorfor jeg ikke hadde vært i engelsken. Mens jeg forklarte det så han tilfeldigvis PC-en min og der hadde jeg et spill oppe. Lucky me? Han var ikke akkurat så glad for det, og ba meg om å legge det ned...
Etter han hadde gått, hørte jeg fra Anette at jeg tydeligvis var helt rød i trynet... Sånn veldig!
Ble litt flau for å si det sånn...

Og for å avslutte den korte skoledagen rakk vi akkurat ikke bussen! Jaja...
Får håpe det går bedre i morgen :)

PS: Historien ble kanskje ikke så kort likevel... ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg liker oppdateringer :D og jeg fikk meg en god latter sånn i titiden. Hah, følte meg litt dum der jeg stod helt for meg selv og meg i hjel. Haha :D ses i morgen!