torsdag 16. oktober 2008

I kveld!

I kveld er den lange ventetiden over, endelig kommer nye episoder av
Prison Break på tv3 og det er i tilegg dobbel episode :)

Jeg gleder meg som en liten unge og det gjør nok flere også. Hvis de nye episodene holder det samme spenningingsnivået som de gamle, blir det utrolig kult! Og ikke minst er jo Wentworth Miller eksremt heit ;P

Og tenk, Sara er ikke død. Har vel egentlig aldri trodd ho har vært det, men det er fortsatt gøy å få det bekrefta. Vi får vente å se hva som skjer... I can't wait!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg venter i spenning : ))

Noshabelle sa...

Jeg får ikke sett! Jeg har prøve i rettslære, og jeg på pugge fuckings 170 spørsmål. Wish me luck! :'(

Karina... sa...

Du får se det i reprise da vettu :)
Lykke til på prøva, håper det går bra :)