onsdag 15. oktober 2008

Galdhøpiggen

Så, for noen uker siden var jeg på Galdhøpiggen... Det var en ganske spesiell opplevelse. Norges høyeste fjell er på 2469 moh. Vi gikk 1400 høydemetere, fra et lite sted som heter Spiterstulen. Det var en ektremt bratt vei. Brukte fem timer opp og tre og en halv ned. Så kan vel si at jeg ble litt sliten ;P

Det merkligste var at det var en liten kiosk på toppen, pussig :S Det var også fantastisk natur og mye å se på... På vei ned akte jeg i snøen, det var gøy!

Skal sikkert på en fjelltur igjen, men neste gang, vil jeg heller i fjellet, i steden for å gå opp en topp!




Tv: Meg på tur... th: Mamma og meg på toppen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det så koselig ut :D jeg så forresten noen bilder av deg fra en annen tur til Beseggen (eller noe) i stad ;D hehe

Karina... sa...

Åja, ja har vært der også...
Hvor da? ;P