fredag 17. oktober 2008

Dagen i dag...

Vel, i dag har jeg vært på Gründeridol. Vi har ungdomsbedrift i markedsføringa og skulle fremføre ideen til bedriften vår foran tre jurymedlemmer. Det var litt sceary, men gikk ganske bra :) Tror de likte ideen vår, men vi gikk ikke videre. Jaja, kanskje neste gang ;P

Ellers i dag har jeg hatt tysk, IT og nå, gym (teori). Utrolig "morsomme" fag, eller hva?
Burde kanskje fulgt med på denne teorien, men er ikke så flink til det. Jaja ;P

Etterpå skal jeg på trening med min treningsmate Natalie ;P Forhåpentligvis får jeg litt bedre kondis etterhvert...

Etter trening skal jeg på sko shopping, håper jeg finner noe fint :)

Til slutt må jeg bare blogge litt om gårsdagens fantastiske episoder, jeg snakker selvfølgelig om Prison Break.
Sesongens første og andre Prison Break episode er nå over. Det var rett og slett to utrolige spennende episoder og jeg satt klistret til skjermen gjennom de to timene.
Denne serien blir noe å se fram til på torsadgkveldene fremover, mens en ellers så kald høst begynner å komme. Jeg gleder meg allerede kjempe mye til neste episode og Michaels jakt etter Scylla...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har seriøst bra kondis til å ikke ha trent såå mye før ;o én halvtimes løping på den greia er bra! så det så. Det har vært en fin dag, egentlig :)

Karina... sa...

Hehe, ja har da vært det :)
Kondisen kan vel fortsatt bli bedre, men hvertfall styrken ;P Eller hva?

Anonym sa...

Styrken kan godt bli bedre for oss begge, i alle fall armene :P hah.

Anonym sa...

Du er Ms. Bean, ja. Jeg ga deg den store æren. Du som er så glad i han :) hah

Anonym sa...

venter på en oppdatering :)