fredag 31. oktober 2008

OD!

I dag har det vært OD over hele landet, og såklart jobbet jeg også ;P
Jeg og Anette jobbet på en stor bedrift hvor vi fikk litt diverse oppgaver, noen bedre enn andre.
En av oppgavene våre var å sjekke at alt innholdet var som det skulle i noen ekser, ikke så vansklig, eller hva? Å, joda... Pakkene var nemlig importert fra India og lukktet skikkelig ille. ÆSJ!!! Pakkene blir nemlig produsert på en indisk søppelfylling. Følte at det stinket over hele meg, og måtte rett i dusjen da jeg kom hjem :P
Vi ble vant til lukta etter en stund, så gikk bedre da :) Selvfølgelig var ikke alle arbeidsoppgavene like ille, så nesa hadde det mye bedre utover dagen ;P Det var egentlig ganske koselig å jobbe, og det går jo til en god sak!

1 kommentar:

Anonym sa...

Flinke, flinke jentene :) haha. Digg med litt indisksøppeldynge lukt da ;K Gleder meg til ikveld!! :D