onsdag 15. oktober 2008

90210

For mange år siden så jeg alltid på Beverly hills 90210 etter skolen :) Brenda, Brandon, Dylan, Kelly og resten av gjengen.... Jeg er ganske sikker på at flere enn meg husker disse folka og alle de sprø tingene som skjedde i den serien.
Derfor syns jeg det var utrolig gøy da jeg hørte at det skulle komme en spinoff av serien, i en mer moderne utgave. Serien har for det meste nye karakterer, men vi møter også på noen gamle.
Og det beste er at serien faktisk er rimelig bra. Derfor kan du godt sjekke den ut, hvis ikke du har noe bedre å gjøre ;P
Hvis du liker serier som The OC og Gossipp girl, vil du nok like denne også :)


Trailer for 90210:

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg fulgte nøye med på beverly hills 90210, og jeg elsket den serien! :D hehe. Jeg likte hvertfall Dylan veldig godt (a). Spinoffen er ikke så verst den heller egentlig, skal prøve og sette av tid til den i helga, håper jeg. Ses i historien etterpå! :)