tirsdag 29. september 2009

Shopping, men ikke champagne

I dag begynte jeg dagen med litt pc tid. Var skikkelig deilig å få prata litt med folk hjemme :)
Klokka ni gikk vi for å kjøpe frokost. Endte opp på en baguette sjappe, og den var kjempe god.
Syns folk her er utrolig koselige, både gruppa og de lokale. Amerikanere er veldig hyggelige mennesker, stort sett.

Etter frokost var vi innom fire forskjellige museer. Er btw ikke så ille som det høres ut, var korte besøk. Det besto av samtidskunst, air and space igjen, naturvitenskap og amerikansk historie. Så dinosaurusene fra filmen "night at the museum" og tok simulator fra bermuda trianglet, så det var jo litt kult ;P Å jo, fikk tilsnakk for kamera igjen, glemte å skru av blitzen inne på musset og det var strengt forbudt å ha den på.

Etter museene tok vi metroen til Georgetown. Den bydelen var helt annerledes enn resten. Det var som om vi var flere år tilbake i tid. Med gamle bygninger og atmostfære. I Georgetown var det masse bra butikker og vi shoppa masse. Jeg var nok litt mer ekstrem enn de fleste andre. Shoppa for noen tusen, må finne ut hvor mye det ble ;P

Da vi kom tilbake på hotellet var beina kaputt, alle var sjukt slitne og vi tok to timer med avslapping før middag. Middagen besto av pizza, den var sinnsykt god.

Etter maten ble det samling på rommet vårt. Eller i senga til Live. Er en utrolig koselig gjeng og veldig gøy at vi har blitt såpass sammensveisa så fort. Koser meg masse og gleder meg til kongressen imorra ^^

7 kommentarer:

Natalie sa...

åh, er så bra at du koser deg så masse :D men du må passe på så du ikke blir fengsla der nede da.. Du må holde deg innenfor lovets grenser.
haha, uff strengt!

Anette T sa...

Bra at du koser deg, Karina !
Håper dagens shopping også endte med en liten gave til meg :D

Karina sa...

Natalie: Haha, ja, må prøve å oppføre meg litt bedre ;P

Anette: Ble nok ikke noe gave idag, men skal prøve å finne det. Er i ikke så gode muligheter her. I dag dro vi ganske langt. Men har du noen ønsker eller?

Natalie sa...

Anette du Anette, det burde være gave nok å få Karina hjem i god behold - med tanke på hvordan bad girl ho har blitt der nede (h) haha

Karina sa...

haha, ja, the badest ;P

Anonym sa...

det høres jo ut som at du har det kjempebra, og det er bra! Shopping? æsj, jeg vil også være med. får vel trøste meg med shopping på nordby xD. Hoho
Bad girl?, snakker vi om Natalie her eller?

- KT

Karina sa...

Haha, får ta en shopping tur til USA snart ^^ Men jeg er snart blakk, off.

Var jeg som var bad, pga alt tilsnakket fra politiet, hah ;P