søndag 27. september 2009

Første dag i USA

Nå er klokka kvart på fire hjemme (her kvart på ti) og jeg er trøtt som fy. Har nesten vært oppe i 24 timer. Var på Dolly ca. kvart på seks. Da var det 18 trøtte mennesker som sto der ;P

Etter en halvannen times flytur til Amsterdam gikk vi over i et større fly. Her fikk vi tv ved hvert vårt sete og jeg så to filmer. Ble veldig rastløs etterhvert, åtte timer er leeenge. Da vi kom til Washington tok jeg noen bilder på flyplassen. Det er visst ikke lov å fikk kjeft av en vakt. Enten måtte jeg slette bildene eller han ville konfiskere kameraet mitt. Jeg kunne også få en bot på 500 dollar. Shit, sykt strengt her.

Ellers gikk kontrollen bra, bortsett fra noen misforståelser med fingeravtrykk greiene. Vakta var koselig da, så det var bra :)

Nå har vi sjekka inn på hotellet og jeg bor sammen med Live og Marthe. Var nettopp å spiste litt mat. Fikk hamburger med masse potetgull. Vi er virkelig i Amerika ;P Satt og spiste alle 16 og skulle betale separat. Trukke de som jobber her syns det var så gøy. Litt stress med tipsen og. Er super viktig å betale nok tips.

Men nå kjenner jeg at hele kroppen vingler og trenger søvn så bør vel sove litt. Imorra blir det sightsing og museer. Blir gøy å oppleve byen :)

3 kommentarer:

Natalie sa...

Du da, lille bad girl! Havner i trøbbel med en gang du kommer til USA.. Må jeg komme bort å passe på deg kanskje? Ts. Ellers hørtes det gøy ut :) håper du trives med Live og Marthe! Ha en fin dag med sightseeing og museer :D

Anonym sa...

Live og Marthe passer nok på deg, eller kanskje omvendt ;O Haha. Misunner deg jeg, Karina. Du får kose deg videre ;D.

- KT

Karina sa...

Takk jenter ;D

Har det veldig bra her, opplevd mye her i dag. Skriver om det i neste innlegg.

Håper dere har det bra hjemme og at du hadde det gøy hos Noshin igår Natalie.