søndag 16. august 2009

Uventa, men utrolig koselig besøk

Har nettopp hatt pakkeutdeling med Natalie og Kimmy. Var utrolig koselig, de dukka plutselig opp på døra med kjeks og lys.

Den kjeksen er en egen historie. Jeg fikk en saltkjeks med skittelse, rå pasta sløyfe og nuggatti, digg ;P Den pastasløyfa var sinnsykt vanskelig å tygge, brukte en evighet på å spise den opp (tok alt i ett, smarta ;P). Hadde de ansiktsutrykka og Natalie gråt maskara av latter, haha, litt av et syn!

Jeg fikk også to fine og koselige bursdagsgaver og en stilig lilla og hvit kjole fra Vietnam.

Ble enda en latterkule da jentene fikk gaven fra meg, som bl.a. besto av egenlagde filmer. Jeg sier bare Lisa Simpson, hah!!

Er også veldig bra å ha Kimmy tilbake i Norge og nå som vi alle snart er 18 (Natalie på søndag, jiho!!) blir det partytime!!

Har forresten finni ut hva jeg skal bestille fra russekatalogen. It's rolling and I like it ;D

2 kommentarer:

Natalie sa...

Godt at vi alle er samlet, liker hverandres selskap og nærvær :) Gleder meg til søndag og helga! :D

Karina sa...

110 % enig ;D