mandag 24. august 2009

Halloo!?!

Off, flaut!! Skulle møte Natalie istad, gå tur med hunden ;P
Da jeg kommer bort til ho ser jeg at døra er oppe, noe den forøvrig aldri er, så jeg går rett inn og sier hallooo... Foreldrene hennes svarer og jeg går inn på rommet hennes, men der er det ingen Natalie.. Foreldra hennes begynner jo å lure og kommer ut i gangen der jeg er, sjokk!! De troodde visst jeg var Natalie, siden ho ikke var hjemme.

Da var det opp med mobilen, og gjett hvor ho var? Hos meg, typisk.. Fant hverandre heldigvis tilslutt og fikk gått en tur med hunden, hah!!

To smarte jenter ;P

2 kommentarer:

Mams sa...

Åh..som du order på om dagen jenta mi - surr og litt mer surr :-) He he, jeg må nå bare le av deg jeg da. Typisk svimete ungdom :-) Klem klem - håper formen er stiiiiigende!!!

Karina sa...

Haha, bra at jeg får noen til å le, hah ;P

Formen er bedre, men er sliten..