lørdag 22. august 2009

"Du trenger en mann"

Haha, var på vei hjem fra fest istad (mer om den senere) også går jeg der med den tunge bagen min også kommer naboen "har du ikke noen mann som kan hjelpe deg, det skulle du hatt" osv... Da jeg kommer til døra er det tomt, great. Er ikke sikker på om jeg har nøkkel så ringer mamma og søstra mi, di er jo såklart langt vekk... Heldigvis fant jeg nøkkelen, trengte bare å lete. Hah, sjokk, hva?

Da jeg skal låse opp døra er nøkkelen min så hard at jeg ikke får låst opp, great.. Etter en del forsøk kommer naboen min og låser opp for meg. Han drev å jobba med noe ute og prata med meg mens jeg lette også. Etter han fikk det til sa han igjen "Du trenger en mann". Så konklusjonen blir vel at jeg trenger en mann.. Hehe, kjekt hvertfall ;D

Så, tilbake til festen. Natalie blir jo 18 imorra så må jo feire den lille snuppa vår ;P
Var totalt 25 stk eller noe, ganske mange (en del ukjente også), men ikke like trangt som frykta.. Var en veldig koselig kveld, gøy å bli kjent med nye folk også, eller folk man ikke kjenner så godt.

Mornigen i dag har bestått av vasking og rydding. Lukta fortsatt litt øl, men det får gå.

I kveld skal vi også finne på noe gøy, får se hva som skjer ;D

2 kommentarer:

Natalie sa...

Jeg trenger også en mann! ohyeah. hah. Men morsomt da! Gleder meg til etterpå jeg, håper det blir koselig. Tusen takk for i går, og for hjelpa i dag! Du er veldig bra, Karina! :D

Karina sa...

Ja, var egentlig det ;P
Takk for idag og igår, er veldig bra du også ;D