lørdag 29. august 2009

Kvalitetstid med meg selv!!

Er så deilig å være alene noen ganger. Spille musikk på full guffe og synge med i dusjen, danse i gangene og bare være tullete. I like it!

Sitter i sofaen med the voice nå, sett på film og snart kommer søs med mat til meg.. Diggdigg!!
I går hadde jeg, Natalie og Anette jentekveld. Spiste taco og så Marley and me. Morsom, koselig og trist film. Glad Vivaldi ikke er like rampete som Marley. Da hadde jeg vært redd! Var en veldig koselig kveld ;D

Var en tur i byen istad. Natalie farga håret for tredje gang på ei uke, ikke like ille som det høres ut, hah ;P Som Christina Aguilera nettopp sa på tven "It keepes getting better". Haha, random ;P

2 kommentarer:

Natalie sa...

IT KEEPS GETTING BETTER? Hah. Valdimin er badboy <3

Karina sa...

Haha, bra altså ;P

Viv er ikke såå badboy, men bad nok for meg ;P