lørdag 25. april 2009

Summer spirit

Nå begynner det endelig å bli varmere og fint vær. Er så utrolig deilig å kunne gå ute uten jakke :) Har hatt veldig koselige helger i det siste. Forige helg var jeg ute med jentene. Ble ikke helt som vi hadde tenkt, ble ble likevel en koselig kveld. I går sov jeg hos Natalie. Vi lagde til og med taco, er vi ikke flinke? I dag tidlig ble det min første utendørs frokost i sola. Håper på mer av det nå som det blir varmt. etter frokost dro vi til byen.. Kjøpte fem kjoler!! Var utrolig gøy egentlig, å bare gå å prøve og prøve, lenge siden jeg har shoppa ordentlig ;P Etter vi kom hjem fra byen kom beste kommentaren fra faren til Natalie "har dere tatt svart belte i shopping dere eller?". Kjøpte en del for å si det sånn ;P

I morra blir det trening og burdag til fetteren min. Blir deilig å få trena litt også, har fått nytt program så nå skal jeg bli sterk. Haha, vel, får se :P

4 kommentarer:

Natalie sa...

Vi skal bli sterke sammen! ^^ på tide at jeg kutter ut den sjokoladen bare... :P

Karina sa...

Haha, er ikke lett det... Bør dra på skololade avrusning ;P

Men ja, vi skal bli muskelbunter vi ;)

Mamma-Elin sa...

Ikke enig! Jeg bare må ha det i alle fall...sjokolade hver dag!!!!!!!! Og litt sjokolade hver dag trur jeg bare er sunt!!! Bra kommentar av faren til Natalie. 5 kjoler; fortjente den kommentaren! Jentene side det ;-)

Karina sa...

Haha, bra råd mamma ;P