mandag 13. april 2009

Påske

Long time no see...

Har hatt en ganske stappa påskeferie... Forige helg var jeg på fotballkamp med Natalie og Anette, trena, spiste is, gikk tur med hunden osv. Deretter på tirsdag dro vi til Storlien, er rett ved Trøndelag bare på svenskegrensa. Har familie som har hytte der. På fjellet gikk vi på ski, slalåm, spilte buzz, singstar, shoppa litt og gjorde andre hytteaktiviteter. På vei hjem var det masse kø og omkjøringer så tok ti og en halv time og komme seg hjem(!). Er det mulig???
Fikk værtfall kjøre tre kvarter da og det er jo bra. I kveld skal jeg jobbe litt med engelskframføring og kose meg med pizza med jentene. Det blir bra :)

Peace out! (tenkte å prøve noe nytt) ;P

5 kommentarer:

Natteeee sa...

Du passer så ikke til å si peace out, det er mer min stil (H) haha, neida. "Gikk tur med hunden" :D miiiiin hund. Gleder meg hvertfall til neste ferie!!

Karina sa...

Hehe, ja, den skal bi SÅÅÅÅ bra ;K

Natalie sa...

Hvorfor har ikke du skrevet et nytt innlegg nå som jeg trenger det aller mest? ^^ kjeder meg i mattetimen. Hører på westlife, hihaaaa

Natalie sa...

Lei for å måtte være den som gir deg denne beskjeden... Men, din beste egenskap er ikke akkurat blogging ;/ Gleder meg til etterpå anyyywaaaayy.. Rydder og støvsuger for din skyld nå! :P

Karina sa...

Haha, nei, er nok ikke så god på det. Har så mye annet å gjøre vettu ;P Så snill du er som rydder og støvsuger da, good job! ;K

BTW: Westlife er kult, men Backstreet gilrs er bedre, hah! ;P