lørdag 4. april 2009

Bildetur

Har sånn oppgave på skolen om mitt hjemsted, så igår var jeg rundt i nærmiljøet å tok bilder. Fikk heldigvis med meg noen gode hjelpere og det var veldig fint. Gikk rundt i en time og tre kvarter så å gjøre det alene hadde vært dritt. Tusen takk jenter ;)

Her er noen bilder "backstage":












Først møtte jeg Anette, så gikk vi ned på rimi og på barneskolen. Underveis møtte vi mamma som sykla hjem fra jobb. Sporty, eller hva??















Deretter møtte jeg Natalie, så gikk vi på den andre barneskolen, ungdomskolen osv. Haha, reklamere for nabolaget ;P Blir litt vanskelig. Bor jo i det "fine" området.










Til slutt måtte vi bare henge litt i målet... Er vi ikke fine?? ;P

Er forresten veldig støl i rompa i dag, er nok ikke så flink til å gå meg en tur ;P

2 kommentarer:

Natalie sa...

Haha gøy! Deilig med litt luft. Men føler at Anette var mye flinkere enn meg til å ta bilder av at du hoppa (a

Karina sa...

Haha, ja, er veldig bra med luft.. Bør bli bedre på det ;P

Haha, var ikke så god på det nei, men var flink med målbildene da ;P