fredag 1. mai 2009

Fun times

Hadde det utrolig kult i går. Natt til første mai er sånn stor partydag her og det måtte vi jo ta del i. Sånn i seks tida dro jeg og Anette bort til Natalie for å spise pølser. Etter mat og mye stress tok vi bussen til en kamerat av typen til Anette. Noen festlige timer senere møtte vi Kimmy og gikk til parken. Der møtte vi flere kjente og satt oss ned på pledd vi hadde tatt med :D I totiden tok vi turen hjem til Natalie og etter enda noen flere timer sov vi allemann ;P

Var en utrolig koselig kveld, som jeg gjerne vil gjenta snart ;P

3 kommentarer:

Natalie sa...

Haha! det der er jo sikkert veldig festlig for andre folk å lese (a) skikkelig oppramsing. Skrev et innlegg om det i går jeg og, men fant ut at jeg ikke skulle poste det ;p Men ja, det var da koselig, der og da - innimellom, hvertfall. Uff ;P

Karina sa...

Haha, ja, tenkte på det jeg og ;P
Og du, skrivd for to dager sin btw, changes happen all the time ;P

Mutte-rutter sa...

Natteranglere!!!!!!!