søndag 31. mai 2009

Årets første bad ;D

I dag har jeg bada! I mai faktisk, det er litt kult da ;P Var ikke så veldig varmt akkurat, men det funker, gøy å ha gjort det... Så var en fin liten tur, bortsett fra noen småting ;P

Ellers har jeg det herlig for tida, er herlig vær, har herlige venner og omgangskrets og mye gøy som skjer. Håper det fortsetter sånn. Sommeren skal hvertfall bli bra, med jentetur og campingtur, best of both worlds ;P

I kveld skal vi ha grillfest her, det blir koselig.

Håper alle har en strålende sommer ;K

3 kommentarer:

Mamma sa...

Bra du koser deg med sommer snuppa :-) Og jammen gikk festen bra også (sett med mine øyne; at det ikke ble ødelagt noe og at naboene ike har klaget). Nyt ungdomstiden og ha det gøy!!!!

Natalie sa...

Jeg liker hvordan vi har det for tiden, Karina! :)

Karina sa...

Mamma: Det er bra, er ikke skummelt å låne ut huset da ;P

Natalie: Ja, jeg også ;K