torsdag 26. februar 2009

Road trip

I dag var jeg og Anette i Sarpsborg. Ho fikk lappen igår så måtte fikse noe førekort greier, og siden jeg er så snill ble jeg med :) Ho er faktisk veldig flink til å kjøre btw.

Resten av dagen har jeg vært på skolen og heldigvis for oss møtte vi Christian. Flaks at vi er noen somlejenter for en gangs skyld ;P Han minnte oss på innlevering i Markedsføring, noe vi fullstendig hadde glemt og vi skal jo vinne noen konkurranser der... Eller? ;P
For de få av dere som ikke vet det, er jeg en del av en ungdomsbedrift og vi skal ha mesterskap den 18. itillegg til at jeg skal ta Cambridge eksamen til tirsdag, så caset vårt skal leses grundig i helga. Hvis vi får tid, skal jo så mye annet gøy ;P

Etter skolen var det enda en "effektiv" treningsøkt. Vel...
Nå sitter jeg på PC-en og vurderer om jeg burde pugga litt mer tysk, bør nok det. Noen som har noen tips til å pugge gloser??

Ingen kommentarer: