tirsdag 17. februar 2009

IKEA

I går hadde jeg en skikkelig handledag. Var først på OBS!, så en bomtur på smart og på kvelden på IKEA. Jeg elsker serriøst IKEA, de har så mye fint der. Jeg og mamma kjøpte litt av hvert. Kjøpte meg blandt annet et nytt skrivebord, så nå skal jeg begynne oppussinga av rommet mitt for fullt! Men det som var litt sprøtt var at vi kjørte i 40 km/t på E6, det har jeg ikke opplevd før. Var masse trailere blanda med litt glatt og snø da, så det sier vel sitt. Masse biler som hadde kjørt ut av veien og sånn. Men det gjør jo, ikke no at det går sakte når man har laga ny CD ;P Er jeg lur, eller hva? Gikk i Taylor Swift, som forresten er min nye favoritt artist, ganske mye :) I dag har jeg montert et PC bord vi kjøpte igår. Er litt handywoman ;P Haha...

Ellers vil jeg ønske alle en bra vinterferie :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Liker Taylor Swift nå, elsker tekstene i sangene hennes! as you know...

Karina... sa...

Ja det vet jeg og jeg kan ikke være mer enig :)

Anonym sa...

haha, så flink du har vært med pcbordet! ;D ikke verst. Vet hvem jeg skal ringe neste gang jeg trenger å montere noe nå... Eller?

Karina... sa...

Haha :) Kanskje jeg skal bli proff montør, så får jeg en inntekt, haha ;P

Karina... sa...

Takk forresten ;P

Anonym sa...

haha! du og den inntekten din :P

Anonym sa...

Ja, viktig det vettu ;P