søndag 8. februar 2009

Winter Wonderland

Vet at jeg sa at det var Winter Wonderland igår, men det var det absolutt idag også. Var på skitur halv elleve med min kjære mor. Jeg vet, meg oppe halv elleve ;P Var jo, koselig på ski da, og var kjempe fine forhold. her er noen bilder fra idag og.


Hørte forrsten at det er 60 cm snø nå. Sånn det skal være om vinter'n vettu :)

Ellers i dag har jeg brukt mange timer på diktanalyse, var skikkelig vanskelig.
Ble endelig ferdig, utrolig digg ;)
Jeg har også bakt en utrolig god blåbærpai. Er morsdag i dag vettu :)

Forresten, er det noen som har noen meninger om blogg oppusinga mi?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet hva jeg mener om oppussinga di! :D Koselig med skitur, gleder meg til vinterferien!! :D

Anonym sa...

Jeg og. Vinterferien blir morsom :)

Noshabelle sa...

Fin ny layout! ^^

Anonym sa...

Takk :)

Anonym sa...

Syns du er flink jeg, snuppa...som jeg har sagt før...dere ungdommer får det til! Ellers var vi knallheldige som fikk oppleve Mossemarka på sitt vakreste på skituren vår (det viser bildene - ikke sant :-))

Anonym sa...

Hehe, takk :)
Ja, koselig på tur :)

Anonym sa...

Fin side, følger med jeg =)

Anonym sa...

Å, tusen takk. Så koselig :)