tirsdag 3. mars 2009

Latest events

Har hatt en super helg, hadde fest på lørdag noe som var veldig morro. Uheldigvis ble det noen skader noe som ikke var like gøy, men utenom det, en veldig bra helg :) Anette fylte jo som sagt 18 år og det må jo feires, right?

I dag har jeg tatt Cambridge eksamen, noe vi gjør gjennom markedsføringa og ungdomsbedrift. Tror ikke det at den gikk så bra, men er ikke så farlig. Den teller ikke noe, bare bra å ha på CV'en.

På onsdag var jeg på intervju for å få bli med til USA, noe jeg virkelig håper at jeg får. Blir årlig arrangert en utvekslingstur mellom skolen min og en i Virginia, USA. Tror vi får svar imorra, er veldig spent. Wish me luck ;P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alt kan være en anledning til og feires ^^ Det var gøy, Cambridge eksamen var ikke like gøy, men det kan bli gøy hvis du får dratt til USA : ))

Anonym sa...

Ja, håper det. 5 min til svaret nå ;P

Anonym sa...

DUUUU KOOOOM MEEEEED :D:D

Karina... sa...

JEG VEEEET ;D;D